Asociación A Enrestida

A Enrestida somos una asociación cultural que treballa, dende l’anvista d’o socialismo en o desenvolic y protección d’a cultura aragonesa e las luengas minoritarias d’Aragón, igual como en o refirme a todas las luitas socials que prenemos como chustas e la creyación d’un pensamiento critico entre la sociedat.  Este prochecto s’encetó en o 2003, aportando toda la faina y rasmia d’a chent choven que bi ye ida pasando en istas anyadas.

Mientres esta trachectoria podemos sinyalar, como fita, lo mantenimiento d’un Centro Social Autochestionau, ubierto a fer-se servir por parti de qualsiquier colectivo u persona intresada en o prochecto, realizando-ie charradas e debatz politicos y socials, procheccions, exposicions, concursos de prosa en luenga aragonesa, e un puyal d’actividatz.

D’atra man, compartimos l’espacio d’o Casal con o prochecto mosical Magofermin y mantenemos una seu d’a Biblioteca Frida Kahlo. Amás, femos parti d’o Bloque Independentista de Cuchas (BIC) chunto con atros colectivos d’a cucha independentista aragonesa.

Allora, tos convidamos a que mos visitetz u a que tos metatz en contacto con as personas que femos parti de A Enrestida y dar-tos toda la información que tos siga menester  sobre la nuestra asociación, asperando a vuestra participación y refirme en as actividatz que podamos realizar.

Casal Choven A Enrestida: callizo Sant Cristóbal 4 vico d’a Madalena 

Email: casalaenrestida@gmail.com

————————–

“A Enrestida” somos una asociación cultural que trabaja, desde la óptica del socialismo, en el desarrollo y protección de la cultura aragonesa y las lenguas minoritarias de Aragón, así como en el apoyo firme a todas las luchas sociales que consideramos justas y la creación de un pensamiento crítico entre la sociedad. Este proyecto lleva en marcha desde el 2003, aportando todo el trabajo y las ganas de la gente joven que ha ido pasando por el mismo durante estos años.

Durante esta andadura podemos señalar, como punto más destacado, el mantenimiento de un Centro Social Autogestionado, abierto al uso por parte de cualquier colectivo o persona interesada en el proyecto, realizando charlas y debates políticos y sociales, proyecciones, exposiciones, concursos de prosa en lengua aragonesa, y una larga lista de actividades.

Por otro lado, compartimos el espacio del Centro Social con el proyecto musical Magofermin y mantenemos una sede de la Biblioteca Frida Kahlo. Además, formamos parte del Bloque Independentista de Cuchas (BIC) junto a otros colectivos de la izquierda independentista aragonesa.

Así, os invitamos a que nos visitéis o a que os pongáis en contacto con las personas que formamos parte de A Enrestida y daros toda la información que deseéis sobre nuestra asociación, esperando vuestra participación y apoyo en las actividades que podamos realizar.

Centro Social Joven A Enrestida: callizo San Cristóbal 4, barrio de la Madalena

Email: casalaenrestida@gmail.com

3 respostes a Asociación A Enrestida

  1. Pietro Chusè BRIEVA MORENO ha dit:

    ENTALTO ARAGON.

  2. ar kiyama ha dit:

    solidarida desde andalucia
    palante kompañeros

  3. Pedro Alcántara ha dit:

    que traducción tendría a enrestida?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s