Comunicado por lo sucedido ayer en Madrid.

El colectivo A Enrestida perteneciente al Bloque Independentista de Cuchas quiere comunicar su total repulsa a los hechos acontecidos ayer en Madrid con la actuación de la policía nacional. Queremos mostrar nuestro apoyo a los heridos/as, a las personas detenidas, y en especial a nuestro compañero militante de la izquierda independentista detenido por dichos sucesos.  También queremos dar un fuerte abrazo y máxima solidaridad a su familia y amigos. Que quede claro que no está solo y que esperamos que pronto se le ponga en libertad.

Desde nuestro colectivo mandamos nuestro aliento incondicional a las personas que sufrieron y sufren la represión y la brutalidad por parte de las fuerzas represivas del estado español, esto no debe quedar impune y seguiremos luchando en contra de las injusticias que nos están rodeando en estos tiempos tan difíciles.

Nos negamos a creer que esas personas llamadas fuerzas de seguridad velan por nuestros intereses y por nuestro bienestar. Estamos en contra de que se les pida que se unan a manifestaciones convocadas por un pueblo enfadado, oprimido y en contra del sistema capitalista que empieza a resquebrajarse.

 

¡ARAGÓN NO REBLA!

CSA A Enrestida

Aquesta entrada ha esta publicada en A Enrestida. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Comunicado por lo sucedido ayer en Madrid.

  1. ocharraire ha dit:

    Atamás d’a mala fama que espleita mereixitament o CPN, ye una organización a on treballan diyariament milentas presonas. De seguras que totz nusatros coneixemos ta bell uns. Simplament no puet bi-ser que totz sigan focins y facciosos. De seguras bi’n habrá tamién chent normal enca siga minoralla. Os retalles lis afectan u afectarán tamién a ells y as suyas parentallas.

    Sembla que denguna d’ixa chent se mete mai en os anti-disturbios, puesto ideyal ta ababols y salvaches d’a pior mena. Chentota que li cuaca per vocación abatanar y prevocar pezquinas.

    Aspero, sincerament, que se libere pronto a lo vuestro companyer y que plantetz fuerte en venients manifestacions! Exprisionsy ent’alto!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s